ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР-ОФЕРТА

ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР-ОФЕРТА на туристичне обслуговування, замовлене на сайті www.zahidkurort.com.ua

Даний документ є офіційною пропозицією (публічною офертою) приватного підприємства «Захід Курорт» (надалі – Виконавець), усім фізичним особам, які зареєстровані в мережі Інтернет на сайті www.zahidkurort.com.ua і містить всі істотні умови договору на туристичне обслуговування.
Вчинення будь-якою особою (надалі іменованим – Турист) дій по замовленню туристичних послуг за допомогою інтернет-ресурсу www.zahidkurort.com.ua, свідчить про прийняття зазначеною особою всіх умов цієї оферти. Повним і беззастережним прийняттям (акцептом) цієї оферти є здійснення Туристом платежу в рахунок оплати замовленої туристичної послуги і отриманням Виконавцем відповідного фінансового документа, що підтверджує факт оплати.


1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Турпакет (тур) – це комплекс туристичних послуг, який включає: проживання, переїзд до місця проживання і зворотньо, обране харчування, страхування.
1.2. Турагенство (турфірма) – це реалізатор Турпакету. Займається інформуванням, консультуванням та реалізацією Турпакетів кінцевому споживачеві. Турагент не “виробляє” Тур і не несе відповідальності за якість надаваних в ході Туру послуг, але відповідає за повноту і своєчасність надання інформації про Турпакет, а також видачу документів.
1.3. Система online бронювання – це комплекс даних, розташований на сайті www.zahidkurort.com.ua, який дозволяє Клієнтам системи здійснювати операції пошуку, бронювання та оплати вибраного об’єкту.
1.4. Клієнт – повнолітня особа, яка здійснила бронювання Турпакету через систему online бронювання www.zahidkurort.com.ua.
1.5. Бронювання на сайті www.zahidkurort.com.ua здійснюється на підставі цього договору оферти між користувачем системи online бронювання (далі «Клієнт») і компанією «Захід Курорт» (далі «Турагенство»).
1.6. Фактичне бронювання замовлених послуг та їх оплата здійснюється тільки після прийняття Клієнтом умов цього договору оферти.


2. ЗОБОВ’ЯЗАННЯ СТОРІН

2.1. Система бронювання несе відповідальність:
2.1.1. За коректне і своєчасне бронювання замовленого Клієнтом санаторія, готеля чи вілли, який є представлений на сайті www.zahidkurort.com.ua.
2.1.2. За своєчасну оплату коштів, які були отримані від Клієнта.
2.1.3. За своєчасне інформування Клієнта про будь-які можливі зміни у замовленому турі.
2.1.4. За своєчасну виписку всіх документів, необхідних для заїзду, якщо такі потрібні.

2.2. Система бронювання НЕ несе відповідальності:
2.2.1. У випадку неможливості Клієнта скористатися замовленою путівкою чи проживанням у зв’язку зі змінами в його планах з причин, які знаходяться поза сферою впливу Системи бронювання.
2.2.2. За неможливість скористатися путівкою, якщо клієнта не задовольнили умови проживання чи інші послуги, які надає готель чи санаторій, а також протипоказання для здійснення лікування.
2.2.3. За будь-які медичні витрати, що виникли в результаті хвороби або нещасних випадків.
2.2.4. Надання документів від санаторія чи готелю для відшкодування коштів.

2.3. Клієнт несе відповідальність:
2.3.1. Клієнт самостійно несе всі витрати, пов’язані з додатковими платними послугами в готелі чи санаторії, а також несе повну матеріальну відповідальність за пошкодження майна.
2.3.2. При не дотриманні правил бронювання, а саме обов’язкової передоплати на протязі 5-ти банківських днях, анулювання замовлення може бути здійснене без попередження.
2.3.3. Штрафні санкції санаторіїв чи готелів при не заїзді чи достроковому виїзді застосовуються згідно правил того чи іншого об’єкту та можуть бути розглянуті в індивідуальному порядку.


3. БРОНЮВАННЯ І ОПЛАТА КОШТІВ

3.1. Бронювання здійснюється в телефонному режимі за номерами вказаними на веб ресурсі, а також за допомогою онлайн заявки.
3.2. Повне Бронювання туру в Турагенства проводиться тільки після отримання передоплати від Клієнта.
3.3. Розмір передоплати є індивідуальним для кожного об’єкту, а сума до олпати зазначається в рахунку, який після бронювання надходить смс повідомленням, факсом чи електронною поштою.
3.4. Після оплати, клієнт отримує підтвердження бронювання на електронну пошту чи смс повідомленням.


4. ВІДМІНА БРОНЮВАННЯ І ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ

4.1. Якщо клієнт не здійснив повну оплату або відмовляється здійснювати повну оплату, то бронювання може бути анульовано без попередження.
4.2. Якщо Клієнт здійснив повну оплату, але відмовляється від отримання послуг, то ануляція і повернення коштів відбувається згідно Договору з санаторієм та ПП «Захід Курорт», а також за вирахуванням фактично понесених нами витрат, якщо такі виникли при бронюванні Вашого Туру.


5. РЕКВІЗИТИ

Приватне підприємство “Захід Курорт”
Код ЄДРПОУ (ИНН РУС) – 40870633
Р/р UA683052990000026004021006231
МФО – 325321
Юридична адреса / Поштова адреса – 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. В. Стуса, буд 9Б, офіс 52.
Тел. бухгалтерії: 0324768624
Система оподаткування єдиний податок
Платник ПДВ – Немає.
Електронна пошта info@zahidkurort.com.ua



На головну